Ad Code

Responsive Advertisement

Monday, 9 January 2023

Social media usage

       ប្រភេទគេហទំព័រសង្គមសំខាន់ៗដែលក្រុមហ៊ុនត្រូវពិចារណា។ ដោយសារមានវត្តមានសង្គមច្រើនប្រភេទ វាពិតជាមានប្រយោជន៍ក្នុងការសម្រួលជម្រើសក្នុងការគ្រប់គ្រងពួកគេ។  សម្រាប់រឿងនេះ យើងសូមណែនាំប្រភេទទាំងប្រាំមួយ ដោយផ្អែកលើជំពូកនៅក្នុង Weinberg (2010)។  អ្នកអាចមើលឃើញថាមានប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមច្រើនជាងបណ្តាញសង្គម៖

1. Social networking (បណ្តាញសង្គម)ការសង្កត់ធ្ងន់នៅទីនេះគឺលើការស្តាប់អតិថិជន និងការចែករំលែកខ្លឹមសារដែលគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍។  Facebook មានទំនោរមានសារៈសំខាន់បំផុតសម្រាប់ទស្សនិកជនអ្នកប្រើប្រាស់ និង LinkedIn សម្រាប់ទស្សនិកជនអាជីវកម្ម។

 2. Social knowledge (ចំណេះដឹងសង្គម) ទាំងនេះគឺជាបណ្តាញសង្គមព័ត៌មានដូចជា Yahoo!  ចម្លើយ ដែល​អ្នក​អាច​ជួយ​ទស្សនិកជន​ដោយ​ការ​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​របស់​ពួកគេ និង​បង្ហាញ​យ៉ាង​ច្បាស់​ពី​របៀប​ដែល​ផលិតផល​របស់​អ្នក​បាន​ជួយ​អ្នក​ដទៃ។  Wikipedia គឺជាគេហទំព័រមួយផ្សេងទៀតនៅក្នុងប្រភេទនេះ ទោះបីជាវាមានកម្មវិធីតិចតួចទាក់ទងនឹងទីផ្សារក៏ដោយ។

 3. Social sharing (ការចែករំលែកសង្គម) ទាំងនេះគឺជាគេហទំព័រចំណាំសង្គមដូចជា Delicious(www.delicious.com) ដែលអាចមានប្រយោជន៍សម្រាប់ការយល់ដឹងអំពីមាតិកាដែលទាក់ទាញបំផុតនៅក្នុងប្រភេទមួយ។

 4. Social news (ព័ត៌មានសង្គម) Twitter គឺជាឧទាហរណ៍ដ៏ល្បីបំផុត។

 5. Social streaming (ការផ្សាយសង្គម) គេហទំព័រសង្គមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសម្បូរបែប និងស្ទ្រីមសម្រាប់ការចែករំលែករូបថត វីដេអូ និងការផ្សាយផតខាស់។

 6. Company user-generated content and community(មាតិកាដែលបង្កើតដោយអ្នកប្រើប្រាស់របស់ក្រុមហ៊ុន និងសហគមន៍) ខុសប្លែកពីប្រភេទផ្សេងៗទៀត
 វត្តមាន​សង្គម​ដែល​មិន​ឯករាជ្យ​ពី​ក្រុមហ៊ុន ទាំងនេះ​គឺជា​កន្លែង​សង្គម​ផ្ទាល់​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​អាច​នឹង​ត្រូវ​បាន​បញ្ចូល​ទៅក្នុង​មាតិកា​ផលិតផល (ការ​ពិនិត្យ​និង​ការ​វាយតម្លៃ) សហគមន៍​គាំទ្រ​អតិថិជន ឬ​ប្លុក។


0 comments:

Post a Comment